GIWGETITWRITE@GMAIL.COM
058-401-0003

שלושה כללי הבסיס בכתיבת עבודה סמינריונית

סקירת ספרות לסמינריון

מעוניינים לכתוב עבודה סמינריונית ולא ממש יודעים איך מתחילים. הנה שלושה כללים מנצחים שיחסכו הרבה כסף וכאבי ראש. כדלהלן:

כלל 01: לספרייה !!

לך לספרייה. ספריות ידועות כמאגר מידע אמין. היות ויש להם מגוון רחב של ספרים, מאמרים וחומרים אקדמיים אחרים, כמו שאלונים בהם אתה יכול להשתמש ככלי מחקר. בספרייה אתה יכול למצוא ספרים מכל הסוגים שנכתבו על ידי מספר רב של מחברים משנים שונות. לפיכך, אם אתה צריך חומרי מחקר, הספרייה יכולה להיות לך לעזר רב.

כלל 02: לבדוק באינטרנט

אם אתה מעוניין בגישה נוחה יותר למידע, האינטרנט יכול לספק לך את כל מה שאתה צריך. מומלץ לפנות לאתר Google Scholar לחפש שם את מילות המפתח הרלוונטיות לסמינריון שלך.

קישור: https://scholar.google.co.il

במקרה ובאתר Google Scholar אין את המאמר המלא יש לפנות למשאבי המידע האלקטרוניים של המוסד האקדמי בו אתה לומד ולחפש שם את המאמר המלא. עם זאת, עליך להיות זהיר כאשר אתה מצטט את המאמרים שהשגת באינטרנט, זאת היות ויש להשתמש רק במאמרים ממקור מידע אמין. כך שבעבודות סמינריון, הדורשות שימוש במאמרים אקדמיים בלבד, יש להשתמש במאמרים מכתבי עת אקדמיים מוכרים. כמו כן, יש להשתמש במאמרים אקדמיים עדכניים, כלומר, שפורסמו בארבע השנים האחרונות.

כלל 03: להימנע מדחיית העבודה לרגע האחרון

כאשר זה מגיע לכתיבת עבודות אקדמיות עדיף להתחיל כמה שיותר מוקדם. אמנם דחיית העבודה לרגע האחרון היא התנהגות נפוצה בקרב סטודנטים, במיוחד סטודנטים המשלבים עבודה עם הלימודים. אך להתנהגות זו יש נטייה להניב עבודות דלות ולא איכותיות. בדרך כלל המנחים אף מבחינים בכך, מה שעשוי להשפיע על ציון העבודה באופן משמעותי.

להזמנת עבודה סמינריונית לדוגמא – צרו קשר כעת וקבלו הצעת מחיר חינם.
טלפנו: 058-401-0003 או שלחו מייל: giwgetitwrite@gmail.com

השאר תגובה





UA-110411897-1